NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS
NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS NEWS

Καφενείο Η Β(β)ουλή

Καφενείο Η Β(β)ουλή / Γιατί στο συνοικισμό και γιατί καφενείο;

Γιατί τα θραύσματα της ιστορίας αυτής της πόλης μπορούν να προκαλέσουν τη δύναμη της μνήμης των ανθρώπων της και να  βρουν την αξία τους στο παρόν, να συμβάλουν στην οικοδόμηση της διορατικότητας και στην  προοπτική που χρειαζόμαστε για να σχεδιάσουμε το μέλλον.

Ένα θραύσμα της δημόσιας ιστορίας της Ελευσίνας είναι ο Συνοικισμός και οι άνθρωποί του αλλά και τραύμα ταυτόχρονα. Το οικιστικό του σύνολο συγκροτεί  ένα παλίμψηστο που μαρτυρά σήμερα τον αγώνα της επιβίωσης και της δημιουργίας μιας νέας ζωής μετά την προσφυγιά, την αξιοπρέπεια της  φτώχειας, τη θέληση και την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον των παιδιών. Τα σπίτια του αναδύουν τη δύναμη των γυναικών που ανάθρεψαν παιδιά, δούλεψαν σκληρά, κράτησαν  τις οικογένειες ενωμένες, φύτεψαν και καλλιέργησαν όχι μόνο δέντρα και λουλούδια αλλά αγάπη και φροντίδα για το δικό τους άνθρωπο και για τον ξένο. Κλείνει σχεδόν έναν  αιώνα αυτό το κοινωνικό και πολιτισμικό κύτταρο που δημιουργήθηκε εδώ κάτω από δύσκολες συνθήκες και στη συνέχεια απόκτησε τη δική του ζωή, βίωσε όλες τις περιπέτειες της ιστορίας της χώρας και συμμετείχε σ’ αυτές, τις ξεπέρασε.      

Το καφενείο υπήρξε ένας από τους λίγους χώρους συνάντησης και δημόσιου διαλόγου για πολλές δεκαετίες στην περιοχή. Ενδιάμεσος, χώρος ανάμεσα στη δουλειά και την οικογένεια, φιλοξενούσε τον ελεύθερο χρόνο και τις μικρές απολαύσεις, ένας σταθμός αναμονής, ανταλλαγής και συζητήσεων για τα μικρά που απασχολούσαν την κοινότητα αλλά και τα πιο μεγάλα γεγονότα που της επιβάλλονταν από τους ανέμους του κόσμου. Τόπος αποκλειστικά αρσενικός, συμμετοχικός, πυκνά βιωματικός, στέγασε φόβους, απειλές, αδικίες, συγκρούσεις, συμβιβασμούς, συμφωνίες, προσδοκίες. Ο καφές, το τάβλι, η πρέφα, το ούζο, το ραδιόφωνο, καμιά φορά τα όργανα, αργότερα η τηλεόραση αλλά, πάνω απ’ όλα, διαρκώς και χωρίς διακοπή οι λέξεις, η πολιτική συζήτηση, η κριτική, το κοινωνικό σχόλιο, τα νέα, οι ειδήσεις, η επαφή με τον έξω κόσμο.

Σήμερα, κάτω από  συνθήκες διαφορετικές και  πιο ευνοϊκές, η Ελευσίνα 2021 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης μας καλεί στο Καφενείο του Φεστιβάλ Συνοικισμός σε μια σειρά συζητήσεων  που μας αφορούν όλους, με τρόπο συμμετοχικό που θα δίνει το λόγο σε όλες τις απόψεις. Χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, χωρίς προκαταλήψεις, με αναμνήσεις και ιστορίες παλιές  αλλά χωρίς να πνιγούμε στη νοσταλγία. Η συμμετοχή όσων μένουν στο Συνοικισμό κι όσων θα έρθουν από άλλα σημεία της πόλης αλλά και των φίλων από πιο μακριά, είναι αυτό που θα δώσει νόημα και αξία στις συζητήσεις.  

Ο ανοιχτός διάλογος για τη  συγκρότηση της προσφυγικής μνήμης, τον κόσμο της εργασίας, την  επιμέλεια του εαυτού, την εκπαίδευση, την προσφυγική εμπειρία που θα αφηγηθούν οι νέοι πρόσφυγες σε πρώτο πρόσωπο, την «απόστασή» μας  από τα αρχαία μνημεία, αλλά και μια στάση στις γραμμές του τρένου, μαζί με τις εκδηλώσεις των καλλιτεχνών και το φαγητό που θα μοιραστούμε είναι όλα όσα καλούμαστε να βιώσουμε στο Καφενείο Η Β(βουλή) του Φεστιβάλ Συνοικισμός.

Μυρσίνη Ζορμπά
Επιμελήτρια του προγράμματος Καφενείο Η Β(β)ουλή

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Συγκρότηση της προσφυγικής μνήμης

Όταν αναφερόμαστε σε πρόσφυγες, συνηθίζουμε να επικεντρωνόμαστε στη δραματικότητα της εμπειρίας του εκτοπισμού τους, με τρόπο που να υποβαθμίζουμε, έστω και άθελά μας, τη συνθετότητα και πολυπλοκότητα που καθορίζει τόσο τον τρόπο που σχετίζονται με το παρελθόν τους, όσο και κυρίως, τη σχέση τους με τις νέες πατρίδες. Όμως, οι πρόσφυγες δεν είναι απλά φιλοξενούμενοι στις νέες τους πατρίδες. Πολύ περισσότερο, είναι οι άνθρωποι που με την παρουσία, τη συμβολή τους και τις δυναμικές που αναπτύχθηκαν με τους ντόπιους,  έγιναν καταλύτες εξελίξεων που διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα του περιοχών όπου εγκαταστάθηκαν. Μέσα από τη συζήτησή μας με ανθρώπους προσφυγικής καταγωγής και νέους πρόσφυγες, έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την ιστορία της Ελευσίνας, το παλίμψηστο της μνήμης και για τα πολλά στρώματα της προσφυγικής εμπειρίας που διαμόρφωσαν την πόλη με τον τρόπο που τη γνωρίζουμε σήμερα.

Η Αιμιλία Σαλβάνου συνομιλεί με την Ευγενία Αντωνάρα-Τσολάκη, την Γεωργία Γιαγτζόγλου-Αντωνιάδη και τον  Βαγγέλη Τσακίρογλου.

Βιογραφικό Συντονίστριας

Η Αιμιλία Σαλβάνου γεννήθηκε στην Καλιφόρνια το 1972. Σπούδασε ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και πήρε το διδακτορικό της από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το 2006. Διδάσκει δημόσια ιστορία στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και νεότερη και σύγχρονη ελληνική ιστορία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Άρθρα της αναφορικά με την προσφυγική και μεταναστευτική ιστορία και μνήμη καθώς και για την ιστορική κουλτούρα έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά.

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Η προσφυγική εμπειρία σε πρώτο πρόσωπο

Γυναίκες και άνδρες από τη Συρία και το Ιράκ μας συστήνονται στη βουλή του Συνοικισμού και μας αφηγούνται σε παρόντα χρόνο και σε πρώτο πρόσωπο την ιδιαίτερη ιστορία που έχει ο καθένας και η καθεμία και την εμπειρία τους ως πρόσφυγες. Τους συναντήσαμε για πρώτη φορά στο κέντρο προσωρινής φιλοξενίας προσφύγων ΤΟΣΚΕΔΠ, στις εγκαταλελειμμένες σχολές μαθητείας των Ναυπηγείων Ελευσίνας, σε απόσταση μόλις πέντε χιλιομέτρων έξω από το κέντρο της πόλης, σε έναν χώρο που λειτουργεί ως κέντρο μετεγκατάστασης.  

Η Ευγενία Καββαδία συνομιλεί με την τον Αχμεντ Αλσαλαχι,, την Μπατουλ Ζαμελ, την Ιμαν Ταλλαα, τον Βαγγέλη Γκίνη, την Ιουλία Ριζοπούλου και συντελεστές της δράσης Home New Home.

Βιογραφικό Συντονίστριας

Η Ευγενία Καββαδία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελευσίνα. Σπούδασε Επικοινωνία και Μ.Μ.Ε. στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και πήρε μεταπτυχιακό τίτλο ειδίκευσης στην Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Έχει εργασιακή εμπειρία ως κοινωνικός επιστήμονας ενώ από τον Μάρτιο του 2018 εργάζεται στη Διεύθυνση Ανάπτυξης & Συμμετοχής Κοινού της Ελευσίνας 2021.

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Ο κόσμος της εργασίας στον Συνοικισμό

Η δουλειά μας, όλες οι δουλειές, είναι βιοπορισμός, επιβίωση, είναι τέχνη και μαστοριά και μυστικά, είναι κόπος, αγωνία, αναγνώριση και πικρία, η θέση μας στον κόσμο, είναι αντικείμενα και άνθρωποι, είναι καθρέφτης μας. Γι’ αυτό, κομμάτι της ιστορίας και της ταυτότητας κάθε τόπου είναι ο κόσμος της εργασίας που τον κατοικεί. Είναι το παλλόμενο κομμάτι της ζωής του επειδή οι χώροι εργασίας και οι εργασιακές ιστορίες των κατοίκων συναιρούν τον υλικό, κοινωνικό και προσωπικό τους κόσμο που μοιράζονται μεταξύ τους για να φτιάξουν κοινότητα. Ακούγοντας και συζητώντας ιστορίες από τις δουλειές των ανθρώπων του Συνοικισμού ακούμε και συζητάμε για τον τόπο.

Ο Κώστας Περούλης συνομιλεί με τον Μανώλη Δενζιρτζόγλου, τον Κεμαλ Μπραουσι και την Άννα Ρουσιτα.

Βιογραφικό Συντονιστή

Ο Κώστας Περούλης γεννήθηκε το 1974 στον Πειραιά. Σπούδασε νομικά και συγκριτική λογοτεχνία. Η συλλογή διηγημάτων του Αυτόματα (εκδ. Αντίποδες) απέσπασε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου πεζογράφου 2016 του περιοδικού Αναγνώστης. Είναι συν-σεναριογράφος της ταινίας μεγάλου μήκους Miss Violence του Αλέξανδρου Αβρανά, η οποία απέσπασε τον Αργυρό Λέοντα σκηνοθεσίας και το βραβείο Volpi αντρικού ρόλου στο Φεστιβάλ της Βενετίας 2013 και βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ της Στοκχόλμης 2013. Επίσης είναι συν-σεναριογράφος της ταινίας Love me not του Αλέξανδρου Αβρανά, που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν 2017. Έχει δημοσιεύσει κείμενα πολιτισμικής κριτικής σε διάφορα περιοδικά, όπως Λεύγα, Unfollow και Marginalia.

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Εκπαιδευτικός: παραγωγός του μέλλοντος  

Με αφορμή το σημαντικό και αποτελεσματικό έργο στην κατεύθυνση της ένταξης των μαθητών σε καινοτομικές και δημιουργικές δραστηριότητες που παρουσιάστηκαν στα σχολεία πριν από τρεις δεκαετίες αλλά και τη σημερινή ανάγκη για αναζήτηση ενός νέου πιο ορθολογικού και δίκαιου εκπαιδευτικού μοντέλου, διοργανώνεται το στρογγυλό τραπέζι με τίτλο Εκπαιδευτικός: παραγωγός του μέλλοντος.  Η συζήτηση αυτή έχει ως σκοπό να αποτελέσει την αρχή μιας συλλογικής συζήτησης όλων των μετόχων της τοπικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών, αρμόδιων φορέων με στόχο τη συνειδητοποίηση της καθοριστικής συμβολής των εκπαιδευτικών στη διαδικασία της ένταξης των παιδιών στον πολιτισμικό χώρο και την καλλιτεχνική δημιουργία, αναγκαία συνθήκη μιας πετυχημένης, αποδοτικής και αποτελεσματικής σχολικής πορείας των παιδιών.

O Νίκος Παναγιωτόπουλος συνομιλεί με την Αθηνά Αραβανή, το Θοδωρή Νιαγουλίδη, τον Παναγιώτη Πιτέλη, τον Αλέξη Τσάτση και το Χριστόφορο Τσάτση.

Βιογραφικό Συντονιστή

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος είναι καθηγητής Κοινωνιολογίας του τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονικός συνεργάτης ερευνητικών κέντρων και πανεπιστημίων της Ελλάδας και του εξωτερικού, Αντι-πρόεδρος του ιδρύματος Μπουρντιέ (Ελβετία), μέλος συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και επιθεωρήσεων, και Διευθυντής της ετήσιας τρίγλωσσης επιθεώρησης κοινωνικών ερευνών Κοινωνικές Επιστήμες.

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Η επιμέλεια του εαυτού

Η φροντίδα της εμφάνισης είναι μία χειρονομία εξισορρόπησης με οτιδήποτε προσβάλλει την ύπαρξη. Είναι μία αίσθηση πρωταρχικής ένδειξης αξιοπρέπειας, φροντίδας της εικόνας του εαυτού. Διασφάλισης της προσπάθειας να έχουμε ξεχωριστά χαρακτηριστικά ταυτότητας. Η επιμέλεια του εαυτού είναι μία ταυτόχρονη επιδίωξη εσωτερικής και εξωτερικής καλλιέργειας Αυτό που δείχνει η περιποίηση του σώματος, η αναζήτηση των ρούχων που θα το ντύσουν, ακόμη και ο τρόπος που χτενίζουμε ή κόβουμε τα μαλλιά μας και φροντίζουμε το δέρμα μας είναι οι επιμέρους ανάγκες μας να αρέσουμε. Πρωταρχικά σε εμάς. Και στη συνέχεια στον περίγυρό μας. Να αρέσουμε ώστε να μας ακούσουν. Μία συνάντηση γυναικών δεν είναι άθροισμα επιπόλαιων και ανούσιων συζητήσεων. Είναι η ανταλλαγή εμπειριών και σκέψεων για ό,τι συμβαίνει γύρω μας και μας προκαλεί την ανάγκη να το κατανοήσουμε Αυτό το παρόν μας προκαλεί για να ανταποκριθούμε στις μεταβολές του. Πως γίνεται αυτό; Ένας δρόμος είναι η ερμηνεία του με κριτήρια αισθητικής.

Η Έφη Φαλίδα συνομιλεί με  τη Σοφία Αδάμ, την Άννα Κουφωλιά και την Ορνελα Σκεντεραι

Βιογραφικό Συντονίστριας

Η Έφη Φαλίδα σπούδασε Ιστορία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και είναι δημοσιογράφος. Ζει στην Αθήνα, εργάζεται στο πολιτιστικό τμήμα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ” και αρθρογραφεί για θέματα αισθητικής, μόδας, αρχιτεκτονικής. Συμμετείχε στο έργο της Μαρίας Παπαδημητρίου «Φirma Gypsy Globales» (2014) ως συγγραφέας του ομότιτλου art book της καλλιτέχνη. Το 2015 συμμετείχε στην οργάνωση της έκθεσης του Τάσσου Βρεττού «Τ(ρ)όποι Λατρείας» καθώς και στη συγγραφή του ομώνυμου καταλόγου. Επίσης ανέλαβε την επιμέλεια εκθέσεων μόδας και τέχνης «GR80s: Η Ελλάδα του ’80» (2017) στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, «Ο υπέροχος ντουλαμάς» (2017) στον χώρο «Κανάρη 4»- παράρτημα του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος, «Το ημερολόγιο μίας μοδίστρας. Μία φανταστική βιογραφία» (2018), στην αίθουσα τέχνης a.antonopoulou.art

Παρασκευή  22 Ιουνίου 2018

Συνοικισμός: περιοχή «αμιγούς» κατοικίας;

Πώς μία ιστορική γειτονιά του παρελθόντος διαμορφώνεται σήμερα; Πώς οι κοινωνικές αλλαγές, η οικονομική κρίση και τα εκάστοτε  πολεοδομικά δεδομένα μεταβάλλουν την εικόνα της περιοχής; Οι προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, η μετανάστευση, οι τάσεις στον αστικό σχεδιασμό και η πολεοδομική νομοθεσία φαίνεται να έχουν μέχρι σήμερα αποτελέσει καθοριστικούς παράγοντες για την αλλαγή της γειτονιάς προς μία ακατοίκητη σε μεγάλο βαθμό περιοχή. Μπορούν οι διανομές ιδιοκτησιών του παρελθόντος και τα στενά, χαρακτηριστικά οικήματα να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας;  Πώς οι κάτοικοι αντιδρούν στην αστική υποβάθμιση της γειτονιάς τους και πως επιλέγουν να αναπτύξουν οι ίδιοι τα ακίνητα τους; Ποιο μέλλον ανταποκρίνεται στις κοινωνικές ανάγκες αλλά και στον σχεδιασμό για την εξέλιξη του Συνοικισμού; Ολική κατεδάφιση των παλαιών σπιτιών και της μνήμης ή συνολική ανάδειξη και αποκατάσταση της εικόνας της γειτονιάς;

Πώς αγκαλιάζουν αυτή την ιστορική γειτονιά οι φορείς αυτοδιοίκησης και σε τι βαθμό την έχουν ποτέ σκεφτεί ως ιστορική περιοχή ή  γειτονιά μνήμης ακόμα κι ως τουριστικό θέλγητρο ή τοπόσημο; Μια συζήτηση μεταξύ αρμοδίων και αναρμόδιων να μιλήσουν για αστική ανάπτυξη. Μία συζήτηση μεταξύ πολιτών, κατοίκων, επαγγελματιών και φορέων για το μέλλον του Συνοικισμού.

Η Πέγκυ Τσολακάκη συνομιλεί με τον Σύλλογο Μηχανικών, με κατοίκους της περιοχής και φορείς για το μέλλον του Συνοικισμού.

Βιογραφικό Συντονίστριας

Η Πέγκυ Τσολακάκη, αποτέλεσε βασικό μέλος της ομάδας διεκδίκησης του τίτλου της ΠΠΕ καθόλη τη διάρκεια της υποψηφιότητας, τόσο ως μέλος του Δ.Σ. της ΑΜΚΕ “Ελευσίνα 2021”, όσο και της ομάδας συγγραφής του φακέλου υποψηφιότητας για τον τίτλο της ΠΠΕ 2021. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Ε.Μ.Π., προσφέροντας επικουρική διδασκαλία στα γνωστικά αντικείμενα της Πολεοδομίας και Χωροταξίας. Από το 2005 έχει συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες του χώρου ως μελετήτρια Πολεοδομικών, Χωροταξικών και Αναπτυξιακών μελετών, Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων, μελετών των Ολυμπιακών Αγώνων του “Αθήνα 2004” και έχει επίσης εργαστεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ως σύμβουλος σε θέματα Ανάπτυξης, Επιχειρησιακών Σχεδίων και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, αλλά και ως τεχνικός σύμβουλος στην αξιοποίηση και ανάπτυξη δημοσίων ακινήτων σε συνεργασία με το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., με συνολική εμπειρία στον χώρο δεκατριών ετών.

Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Τα “αρχαία” δίπλα μας

Η Ελευσίνα είναι γνωστή στον κόσμο για τα αρχαία της. Πόσο γνωστά είναι όμως τα αρχαία στον κόσμο της; Τι σχέση μπορεί ή θέλει να έχει ο σύγχρονος κάτοικος της πόλης με τα ερείπια που προσκύνησαν οι περιηγητές μιας άλλης εποχής και αγάπησαν καλλιτέχνες και διανοούμενοι, Έλληνες και ξένοι; Πόσο μας επιτρέπει η καθημερινότητα την επαφή με τα ίχνη ενός ξεχωριστού, αλλά και τόσο πια μακρινού, παρελθόντος; Είναι αυτό κάτι που θα πρέπει να καλλιεργήσουμε ή μπορούμε, εναλλακτικά, να χτίσουμε νέες σχέσεις με τα αρχαία” δίπλα μας;

Ο Δημήτρης Πλάντζος συνομιλεί με κατοίκους του Συνοικισμού σε έναν περίπατο από την Άνω Ελευσίνα στον αρχαιολογικό χώρο.

Βιογραφικό Συντονιστή

Ο Δημήτρης Πλάντζος είναι κλασικός αρχαιολόγος με σπουδές στην Αθήνα και την Οξφόρδη. Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η ιστορία της αρχαίας τέχνης, η αρχαιολογική θεωρία, και οι νεωτερικές προσλήψεις του κλασικού πολιτισμού. Πρόσφατα έργα του: Οι αρχαιολογίες του κλασικού (Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου 2014), Ελληνική τέχνη και αρχαιολογία (Εκδόσεις Καπόν 2016), και Το Πρόσφατο Μέλλον (Νεφέλη 2016). Τον περασμένο Απρίλιο κυκλοφόρησε, και πάλι από τις Εκδόσεις Καπόν, η τελευταία του μελέτη με τίτλο Η τέχνη της ζωγραφικής στον αρχαιοελληνικό κόσμο. Έχει εργαστεί στα Μουσεία Κυκλαδικής Τέχνης και Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη, και συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σήμερα είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και συνδιευθυντής της Πανεπιστημιακής Ανασκαφής Άργους Ορεστικού (Καστοριά).

Ημερομηνίες: από 16 έως και Σάββατο 23 Ιουνίου και ώρα 18:30 (εκτός από Κυριακή 17 Ιουνίου)
Χώρος: Ιnfo Point – Καφενείο του Φεστιβάλ Συνοικισμός Διεύθυνση: Συμβολή των οδών Δαρδανελίων και Μαιάνδρου, Ελευσίνα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Συνοικισμός, κάνε κλικ εδώ.

PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME
PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME PROGRAMME

Μυστήριο 15 Το Ανοιχτό Μουσείο

Γιατί η Ελευσίνα Σήμερα; Από τη Μελαγχολία στο Όραμα.
Ένα πολυεπίπεδο εκθεσιακό έργο από τη Βάνα Ξένου που αναδεικνύει τα πολλαπλά αφηγήματα της Ελευσίνας

THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY
THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY THE CITY
JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US
JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US JOIN US
What's on
Days
Hours
Minutes